Naše společnost se zabývá, jako svojí převládající činností, správou počítačových sítí (outsourcing ICT). Naši pracovníci jsou pravidelně proškolováni a jsou držiteli osvědčení MCP (Microsoft Certified Professional) a MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer), což znamená, že zvládají problematiku produktů a řešení od společnosti Microsoft na nejvyšší úrovni a jsou schopni Vám své vědomosti na této úrovni poskytnout. Mezi naše hlavní činnosti patří návrh a realizace podnikových informačních systémů dle požadavků zákazníka, poradenská činnost při investicích do výpočetní techniky (nákup nové výpočetní techniky, upgrade výpočetní techniky, rozšiřování sítí, legalizace a nákup software, výběr providera pro připojení k internetu). Dále se zabýváme kompletními službami v oblasti outsorcingu a školení v oblasti informačních technologií (především produkty firmy Microsoft, školení probíhá jak u zákazníka, tak i v počítačové učebně). V neposlední řadě nabízíme programování www stránek a internetových aplikací (grafické návrhy, programování webshopů, registrace a správa domén, webhosting, serverhosting, atd.).
Helpdesk
Motorem společnosti je fungující hepldesk, se kterým spolupracuje uživatel na vyřešení problému. Pokud uživatel má přístup do internetu a funguje-li mu email, napíše problém na help-
desk email a nejlépe přiloží
mohl helpdeskový konsultant
chybu opisovat z následného
prodlužuje čas reakce. Nemá-li
nefunguje, volá na hotline, se řešit. Priorita a odezva (response) smlouvou (SPLA), havárie se tu, požadavku nebo objednávky informován, kdo a kdy ho začal běhu řešení a ukončení. |
screenshot incidentu, tak aby
ihned určit chybu, jinak musí
telefonního hovoru a tím se
přístup k internetu - internet
kde je incident zapsán a začne řešení incidentů je stanovena řeší okamžitě. Po přijetí inciden- na support@bns.cz je zadavatel řešit, pak je informován o prů- |
V poslední pracovní den v týdnu je posílán sumární email kontaktní osobě se všemi úkoly, na kterých daný správce pro firmu pracuje.