Služby
Naše společnost se zabývá, jako svojí převládající činností, správou počítačových sítí (outsourcing ICT). Naši pracovníci jsou pravidelně proškolováni a jsou držiteli osvědčení MCP (Microsoft Certified Professional) a MCSE (Microsoft Certified Systems Engineer), což znamená, že zvládají problematiku produktů a řešení od společnosti Microsoft na nejvyšší úrovni a jsou schopni Vám své vědomosti na této úrovni poskytnout. Mezi naše hlavní činnosti patří návrh a realizace podnikových informačních systémů dle požadavků zákazníka, poradenská činnost při investicích do výpočetní techniky (nákup nové výpočetní techniky, upgrade výpočetní techniky, rozšiřování sítí, legalizace a nákup software, výběr providera pro připojení k internetu). Dále se zabýváme kompletními službami v oblasti outsorcingu a školení v oblasti informačních technologií (především produkty firmy Microsoft, školení probíhá jak u zákazníka, tak i v počítačové učebně). V neposlední řadě nabízíme programování www stránek a internetových aplikací (grafické návrhy, programování webshopů, registrace a správa domén, webhosting, serverhosting, atd.).Pro naprostou většinu malých a středních firem není finančně zajímavé zaměstnávat vlastního správce sítě, ale přesto požadují bezporuchový a zabezpečený chod firemního síťového prostředí. Jednou z možností, jak toto řešit je zaškolení jednoho pracovníka, který tuto činnost bude vykonávat jako vedlejší. Tato činnost však dotyčnému zabírá mnoho času a snižuje jeho produktivitu, pomineme-li náklady na jeho zaškolování. Je jasné, že pravděpodobně nejlepším a především dostupným řešením tohoto problému, je zadat tuto činnost externí firmě, která tuto činnost bude vykonávat formou outsourcingu. Právě z těchto důvodu si Vám dovoluje společnost The Best Network Solution s.r.o. nabídnout své odborné schopnosti a zkušenosti v oblasti správcování síťového prostředí. Dle vlastního uvážení si zvolíte Vám dostačující pravidelnou četnost návštěv našeho pracovníka, který bude dohlížet na správnost chodu síťového prostředí Vaší firmy. Kromě pravidelných návštěv jsou Vám naši pracovníci k dispozici i mimo tyto návštěvy. Součástí služby je i poskytování pomoci formou hot-line. Při nestandardních situacích jsme připraveni Vám pomoci v co nejkratších termínech a to jak prezenčně tak vzdáleně. Speciální požadavky jako např. garantovaný zásah při výpadku serveru do předem stanovené doby je samozřejmě možné řešit na základě smlouvy. Pro efektivnější správu Vašeho síťového prostředí je možné uplatnit např. dálkovou správu Vašeho ICT. I outsourcing prošel v posledních letech vývojem, během kterého se rozdělil do základních úrovní dle míry celkové provázanosti mezi poskytovatelem a dodavatelem, všechny tyto úrovně poskytujeme.